عزت و سربلندی ایران اسلامی مدیون خون پاک شهیدان
طاها
پایگاه اطلاع رسانی سیدعلی خرسندی

سرو آنلاین

عزت و سربلندی ایران اسلامی امروز مدیون خون پاک شهیدان و ادامه راه آنان در سایه سار اطاعت کامل از منویات مقام معظم رهبری وظیفه ما ست.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاین،نماز دشمن شکن جمعه این هفته با حضور با شکوه مردم بصیر و ولایت مدار شهرستان سروستان و به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید علی خرسندی امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه سروستان در خطبه اول به بررسی دوران امامت حضرت امام جعفر صادق(ع) پرداخت و با اشاره به وجود انواع توطئه ها و ایجاد انحرافات گوناگون توسط منصور دوانیقی علیه دین اسلام اظهار داشت:حضرت امام صادق(ع) با هوشیاری و تلاش علمی وسیع و تربیت شاگردان متعدد در مقابل همه این توطئه ها ایستاد و با تمام توان به مبارزه علیه انحرافات ایجاد شده توسط خلیفه وقت پرداخت و سرانجام در این راه به شهادت رسید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه به همین مناسبت مراسم سوگواری سالروز شهادت این امام همام در مسجد امام جعفرصادق(ع) سروستان برگزار خواهد شد گفت:از عموم مردم مومن و عاشق اهل بیت(علیهم السلام) سروستان جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آید.

سید علی خرسندی در خطبه دوم با اشاره به مناسبت های هفته آینده از جمله سالروز واقعه تلخ 17 شهریور،سالروز وفات آیت ا.... سید محمود طالقانی و همچنین شهادت آیت الله مدنی اعلام کرد:عزت و سربلندی ایران اسلامی امروز مدیون خون پاک شهیدان و ادامه راه آنان در سایه سار اطاعت کامل از منویات مقام معظم رهبری وظیفه ما در قبال این همه جانفشانی شهداست.

وی در بخش پایانی خطبه دوم با بیان اینکه در ابتدای هفته آینده رزمایش بزرگ بسیجیان استان فارس در سروستان برگزار خواهد شد از همه مسوولین شهرستان سروستان خواست تمام تلاش خود را در جهت همکاری در اجرای این رزمایش داشته باشند. 

منبع : پایگاه تحلیلی _ خبری سروستان






تاریخ: 18 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 35698
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن